Sunday 2 October 2011

FUTSAL

Assalamualaikum

dear readers...,

Hr ni.. 
02 October 2011.. 
means... 
mlm esok ada match...
whoaaaaa.....!
xsabo dh nihhh... 
heeee... 
aku sure sgt2... 
n dh se ma ngat nak maen nih.... 
mana x ny.... 
1 match aku x join... 
tuu laa... 
ciken pox punya pasal.... *rugi tol aku...
even aku x maen skali... 
aku tetap gak turun pdg... 
walo pun time tu dh kne kuarantin.. 
xleh klua hostel... 
tp diatas sokongan dan dorongan member aku yg ajak pg... 
aku pun join la... 
hahhhh...! 
ape lg... 
deorang baek ht sgt nak cover & tanggung masalah 
kalo aku kantoi... 
heheh
*jgn mare ye miss zizah....heheh...t kne jual... :p * 
aku pg pun... 
skadar bg sokongan je ngn dorang kwn aku...


best jgak dpt join maen futsal nih.. enjoy...!
baru je 1st sem... tros je join... 
hahaha.. 
aku peduli apa.... 
misi utama aku join ni pon......
 NAK kuruskn bdn... 
hahahahaha..... 
menjadi ke?? 
forSURE..! 
memang berkesan.. 
heehehe...
^___^

match b4 nih... 
lawan ngn team EVE'S NEMESIS... 
time match ni laa yg aku xpat nak maen skali tuhh.... 
lg pun.... 
team ni di kira team yg plg teror gak dlm bnyk2 team yg join....
tp deorang kwn aku rilex jaa... 
siap bleh gelak2.. posing2 lg time maen... 
hahaaaa... 
*apa la nk jd...* 
^_^ 
maklum la... 
time tu baru jaa balik cuti... cuti raya plak tu... 
semua dah jd comel2 blaka... 
ada gak yg omos jd cam bola tuhh... 
hahahahhaah... 
cali... 

Dengan harapan.. 
match esok kteorang dpt buat yg TERBAEKK gitu.. 
haaahah... 
InsyaAllah.... 
kteorg lawan ngan REAL SIDMA FC..
haaa... 
team staff unirazak nihh.. 
heheh.... 
arap2 kemenangan berpihak kat kteorang... 
aminnnnnn :)

hehe... 
lupa lak nk bgtau... 
team kteorang plak.. 
nme AVANTANG.. maksud nyer.. BAGUS... 
tp aku xingat dah dlm bhsa apa.. heeee... 
any way..... 
wish us a GOOD LUCK ya.... 
^__^


AVANTANG VIGOR..! 




sekian, 
Thanks for reading 


2 comments:

  1. k.. suke2...semgat tol la awk ni..hehehe...bgus2...pokpok....

    ReplyDelete
  2. yeay...! mesti semangat lerrr... n then.. we win...!!! kan?? heheh

    ReplyDelete