Saturday 2 March 2013

ANNIVERSARY :)




Assalamualaikum ! 

semalam.. 1st anniversary aku n my boo . heee . bukan aku nak show off kat orang .. daripada aku post kt wall fb ,   twitter , tagged bagai .. bagus aku wat entry untuk aku sendiri . so orang lain pun xmeluat nak baca .. blog aku .. terpulang la kat aku nak buat apa . don't worry ! aku x akan letak picture both of us kissing kerr.. naked kerr... aku masih ada pegangan & agama okehh?? :)

dulu2 memang aku hati kering ngn lelaki . 90% xpercaya . specially lepas kawan-kawan aku banyak yang disakiti oleh lelaki2 ni .. termasuk lah aku skali . huhuhuhu :'( tapi xpa .. sekarang aku dah ada pengganti yang cukup sempurna untuk aku .. and alhamdulillah aku bahagia bersama my boo! :)

sebab-sebab aku sayang my boo .. :

-dia sangat sayangkan aku
-terima aku seadanya *walaupun aku ni bersize dinosaurr**
-selalu wat aku senyum :)
-selalu wat aku ketawa :D
-mempunyai senyuman yang menawann 


dan banyakkk lagi.. 
*xmampu nk type sebab terlalu banyak reason .. *
hihihi
^_^



No comments:

Post a Comment