Saturday 12 March 2011

TAKE CARE YA

Assalamualaikum semua....

semalam..
aku balek dr tempat keje aku.. 
kt LONG LAMA.... 
so LONG journey nk sampai miri... 
hehe... 
mcm2 je bnda blaku... 
bkn pe... aku kesian kt kawan aku ni... 
aku tompang die je nk balik miri... 
lg pon.. 
nk kua dr LL ni jz guna keta besau2 ja.. 
[kalo kte yg kecik2 tu... maaf la yer...t tggu jalan dah d TAR.. bru korang boleh lalu eik... hehehe... ]
aku btolak kira2 jam 11am dr LL nih... 
sampai miri... omos 3pm.. 
fuh! korg bygkn la bape jam aku kejang dok lam tuh.. huhu =.=

sampai je kt kt umah... 
aku tengok aunt aku ni emosi... 
[emosi yg sunguh teramat sangat! ]
aku xlayan dier... tros je seret beg aku tuh masok bilik....  
bila aku kua tu.....

MASYAALLAH....... 

JEPUN DILANDA TSUNAMI..! 

bederau darah aku tengok..!

*ramai yg xtau mase tu......sb masih lg baru kejadian tu...*



lagi..


dan lagi..



*rasa2 aku ade kt tmpat tu bila tengok vdeo ni.. =.=


****************************************************************


petang tu... 
ktaorg p pizza hut kt paxen..
[bkn kt pizza heaven kt boulivard tuh.. xsedap..hehe..] 
aku aim 1 jer... 

sweet & spicy wings ^_^ 

sodappp... i loikeeee.....! 

*kalo xcaye.. p la try sendiri...


4 ketul jer tuh... aku xcukup kalo 4 jer.. huhu..

meh aku zoom ntok korang tengok k....


*fulamak....aku plak yg kecur air liur nih... walopun smlm dah jamah pon mende ni...*


dalam keseronokan aku makan tuh... tetiba je mak aku call....

M : Assalamualaikum... Korg kt mana tuh...????
A : Walaikumusalam... Ktorg kt paxen... tgh melantak ni mak...
M : Cepat2 skit melantak tu... mak da risau ni.... MIRI dpt alert tsunami tu... sb tu msuk lam brita lingkungan 6pm - 12am ni... warga miri xdigalakkan p tmpt tinggi2.. n JANGAN SEKALI2 P PANTAI...!
A : Ok... Mak jgn  lh risau sgt.... doakan ktaorg selamat n xde pape blaku...
M : Mana xnya risau.. bahaya tu nak oi....
A : iyerr mak.... jangan risau... lpas ni ktaorg balik terus yer......

********

SYUKUR ALHAMDULILLAH.....

pagi ni.. 
aku masih lagi bernafas.... 
masih lagi menjalani kehidupan seperti biasa.....  
tp xbermakna kte lepas dr dugaan Nya..... 
*xsabo petang ni nk balik kg jumpa family... huhuhu*
So.. 
doakanlah kesejahteraan & keselamatan umat manusia sekalian... 
4 those yg tinggal kt area SABAH , LABUAN , MIRI , BINTULU & tempat2 yg dpt alert tuh..... 
[kawasan yg bhampiran ngn pantai ye]

take care ya.... 

JGN P PANTAI taw dlm msa terdekat nih........

BEWARE ye smue....





Moral value: Mati tidak mengenal usia, pangkat & darjat, di mana kta berada, dengan siapa, sdg berbuat apa..  Fikir-fikirkanlah.... 


1 comment: