Saturday 26 March 2011

A L L I L I K E ^_^

assalamualaikum w.b.t 

waseh... 
lama dah aku 
x hupdate belog ni ehh... 
bz sesangat la konon ... 
hoho.. 
[xde org pon nk bce belog haku nih.. hehe]

hmm..
ehem2......! 
aku nk cite sal....... 

ape yg aku suke..... ^_^

korang tau tak ape yg aku suke???? 
xtau??? 
mmg la xtau.... 
aku blom bg tau ag..
 hehehe...
meh aku bg tau korang....


aku....... 
suke pd makanan.. diulangi... makanan.....!
 heheheh... 
jap g aku nk tunjuk ngn korang 
antara makanan yg 
palingggg aku suke 
kt dunia nie...... 
^_^


aku x kesah org nk cop aku as what... 
tp aku confident my self 
yg aku nih 
amat mengGILAi......... 
ayam a.k.a chicken
[xkire pape pon masakan... 
yg penting berasaskan ayam... ^_______^]



contoh nya cam ni ha............


*

*

*

*

*

taaadddaaaa....!!

Sweet & Spicy Wings
Chicken wings marinated in sweet and spicy sprinkle
**bole cari kt Pizza Hut**

-> ayam ni... 1st dalam list aku...sodap gilerrr...siyes..aku xtipu..! 
kalo org bg aku 1 ketul jer 
xcukup weh... 
kalo bleh nk 6pcs(rm18.00)tu....
^_^





KFC Hot and Spicy
*bole cari kt mana2 francais KFC ok ^_^ *

-> yg ni pon aku suke... tp xseGILA aku terhapad terhadap sweet &spicy td u.... anyway... yg ni pon mmg sodapppp
^_^





Drummet
*boleh didapati di kedai2 berhampiran rumah anda or d mana2 supermarket ok ^_^ *

-> kos murah ja... beli jer kt cold storage..n then masak sendiri... pon aku suke gak... 
^___^





Ayam Tandoori
*cari kt gerai2 ok..!*

-> ayam tandoori ni... fuhh... sodap... heheh.. aku suke.. :)





Ayam Masak Merah
*Cari kt food court, gerai2 or time kenduri org kawen*

-> ayam masak merah ni... 
femes time kenduri kawen yer.... 
sedappppp...
so... 
kalo nk makan free... 
p ja kenduri.. 
heheh... 
sapo yg kata 
xpenah mkn aym msak merah ni.... 
memang aku xpat nk 
pcaye la....
*penipoo besau la tu..*



tu baru ayam..... 
hehhehehe.... 
nk lagi...???? 
besok2 aku tunjuk lagi ok ...... 


thats all for today
^__^

tQ




moral value : makan sebelum lapar, berhenti sebelum kenyang ^__^

No comments:

Post a Comment