Thursday 10 March 2011

sungguh . . aku RINDU . . . ! !

Assalamualaikum w.b.t

pe kaba...?? sihat..?? 
alhamdulillah.... :) 
nih.... nak bagi tau... esok da start cuti.. 
hehe... 
gembira sakan.. tp.... keje xsiap lg.. hoho.... 
rsa cam malas je nk mark paper budak tuh... 
tp... 
kesian plak tengok dorang dok berpulun jwab exam tu... 
n takot dorang rasa tak dihargai pulak.....
 kesian . kesian . kesian 

bila dah nk cuti camni kn... 
teringat pulak dah zaman skolah2 dulu... huhu... 
seronok giler bila nk cuti tu...
*maklum la dok hostel..* 
kekadang siap 1 minggu awal dah packing barang..
*bukti ktaorg semangat nk cuti tuhh... ^_^ *
 tp bila part nk balik hostel tuh... 
ala..... 
kalo buleh anjak2 g... tambah seminggu 2 kerr.... 

tp yg best... 
asal je lpas cuti... 
komfom banyak "hasil" hehehehe..
 aku pon same gak...
 locker aku tuh boleh buat kedai runcit..
 hahaha.....
 paling aku seronok bila mak kawan aku tuh... 
siap bawak kn ktaorg pau kari with love from bintulu... 
huhu.... 
sedap gilerrr...
.(tetiba plak rasa nk makan pau special tuhh...)
tQ makcik diwi :) 


*lebih kuarang camni la rupa pau tuh... 
tp lebih sedap g dari ni taw... inti dier yg paling best.. banyak n padat... ^_^


kawan aku yg sorg ni pulak... 
ade bawak makanan... 
tp kekadang die buat pekasam... 
*nasib bek makanan yg dier bawak tuhhh tahan wujud* 
tu bila ada makanan....
 tp bila stock dah habis................ 
maka akan keluarlah makanan yg nih..... 



[roti osborne]

*tp ktaorg panggil ni roti miskin.... 
sebab...
bila stock yg sedap2 dah abis... 
bru roti ni akn kua... 
^_^

heheh... ktaorg  xpandang pun roti  ni bila stock melambak... 
jz roti yg mahal2 n glamour2 jer jd pilihan.. 
huhu...



[roti jacobs]


[london swiss roll]



[chiopsmore]


[roti sosej] 
(made by kak ila)

gmbar2 ni cekau dri google je....

tp nk tnjuk... 
ni la antara mknan yg ktaorg slalu mkn msa kt hostel dlu..  
kalo org lain... 
dok hostel dpt kuruskan badan... 
tp aku pulak...???
 makin SEHAT beb..... 
heheheh... 
sb tu la mak aku slalu bg ceramah free kt aku... 
*soh kuruskn badan lerrrrr....*


owkay3..... nk stop cni lah dlu... esok2 aku citer agi ok ^_^ 





moral value: gemuk itu COMEL ^_^

No comments:

Post a Comment