Monday 7 March 2011

bila lagi ?

Assalamualaikum . . .

korang ngah watpe tuh...? bz ker...? nk tolong aku x? hehe... bukan susah pon... semak paper budak jer... senang nih..... lagi2 paper BM ... hehe.. kb mok tolong semak..?? *ko kn x-cekgu BM..* hehe..
bukan pe... teringat kat kisah... last month... time new year tuh........

fes skali... aku nih dtawarkan tok jd GSTT a.k.a Guru Sandaran Tidak Terlatih sementara nk tggu smbg study nih... carik poket money sendiri la konon... mula2 bukan main aku nih semangat gilerr.... kononnya hampir je ngn umah.. ari2 dpt mkn mknn masakan mak aku... tp lain pulak jadi nyer........ hohoh... 
sedih aku tau =.= 
nk tau x apa dah jd????


29 DISEMBER 2010
aku dipanggil tuk p interview kt skolah tuhh... tgah aku tggu turn.... eik...??? Ginnie pun de kt cni jgak kerr..? 
(Ginnie tuh kwn aku kt skolah tmpt aku keje sblm nih..) 
hehehe... ade lah geng kamceng nih nnti... ^_^ 
tp bila dah smpai turn aku... 
skali lg... 
heik...???? 
3 org skali kne interview??? interview apa nih...???? 
nk cari jodoh ker...? anyway... bkn kteorg yg kne interview... tp.....


30 DISEMBER 2010
Aku dah mule keje.. petang tuh... p meeting staff.. n malam pulak... meeting untuk cekgu-cekgi.. 
hurm... 
xpe... 
sabar je sb mmg dh keje cekgu cmtuh kan...????

02 JANUARI 2011
Hari ni...
aku pon p keje gak..
tolong dak kawan aku kt pndaftaran pelajar.. 
kene klas 2A.. 
ok la jugakk... hohoh... Letih sesangat tau..! 
pastu lak dapat time table.. 
wow..., 
aku guru sesi petang..! 
yeSsza..!!
 boleh la bangun lewat2... ^_^

03 JANUARI 2011
Aku p la iron bju keje dgn semangat nyer... 
*i still remember.. bju kurung kaler purple..* 
tetiba je... 
fon aku bbunyi... 
nombor pelik gak yang call...

S : Assalamualaikum... ni azmamidiah kerr...?
A : Waalaiumusalam... A'ah... ni saper eik...?
S : Ni dr SMK*** .. Cik x perlu la datang keje ari ni.. cik di buang keje..
A : Dibuang??? Naper lak..??
S : Kitaorang pon xtau cik... kiteorg jz terima arahan dr boss jer....
A: ....

MasyaAllah..... dibuang tanpa sebab????? Hangin aku 1 badan..

** lepas tuhh..aku pon jadi tension sesangat... rse cam kne main je... sakit ati tau... 
dah letih2 turun meeting begala tetiba dibuang 
tak beralasan pulak tuhh.. 
hurmmm..... 
mmg aku sakit luaran & dalaman ler pas tuh... 
sehinggakan aku amek kputusan nk potong rmbut 
[konon nyer nk kurangkan rambut gugur..] 
cenggini hah...

*

*

*



*

*

*

fes time rmbut aku pendek cmni taw.. 
hehe...



4 JANUARI 2011
ari nih... 
aku dapat call lg dr dorang... 
pkul 1230pm .. 
suruh aku p skolah sebelom pkul 1240pm.. 
gila ke...? ko ingat rumah aku dok depan sek tu ker..??? @#$%)*^&! 
aku ingtkn dorg nk suruh aku isi ape2 form ke...... 
rupa2 nyer.... 
jd guru ganti.. 
x cukup tu lagi... 
nak tau ajar subjek pe??? 
OMG!! 
PHYSIC mak oih..... 
SCIENCE & PENDIDIKAN SIVIK DAN KEWARGANEGARAAN... 
Sabo je aku =.=


05 JANUARI 2011
Start keje.. 
benci gila...! 
bila keje x ikhlas ni.... susah skit.. habuk pun tarak...

n sampai la 23 FEBRUARI 2011[tarikh keramat yang aku tunggu2 nih.....] 
KONTRAK HABESS!!! 
hahah... 
genap 35hari[xtermasuk sabtu n ahad tau..] 
 aku tanggung derita yang teramat sangat nih.... 
fuhh... 
Syukur!!


sekarang.. 
aku da keje kt tmpat aku mula2 keje dlu... 
kt SMK ** .. 
seronok kt cni... gji besau punya.... ^_^
walo bagaimanapon.... 
sampai skrg nih aku doh ari2 cek Maybank2U tuh... 
kot2 gji dah masuk... 
tapi... 
habuk pun tarak la...... 1 sen pun belom masuk... huh........!
sedey taw...





EN ABANG.....! bila lagi sy nk payday ni.....?????????? 
Lama dah tunggu gaji nih....!

**harap2 dia bca blog aku nih....**




moral value : perikemanusiaan itu penting.. so... jangan selfish.. ingat-ingat itu remember!

~tQ 4 reading~

No comments:

Post a Comment